Today

 
 
Brukar inte köra dagens men idag bjuder jag på en iallafall, känner mig väldigt givmild idag! :p Det finns viktigare och mer relevanta saker att blogga om än vad jag har valt att klä mig i... Trots det händer det emellanåt eftersom jag precis som många andra är mode intresserad. Men åter till saken, vad skulle ni vilja läsa om? Jag har ju ingen speciell inriktning på bloggen eftersom jag började blogga för familj och vänner i när och fjärran, men nu är det så att det dykt in fler och fler läsare och då blir jag nyfiken på vilka ni är och vad ni vill läsa om, något ni vill veta? Det finns ju mer av mig än mina korta inlägg om att jag jobbat eller varit med vänner etc. Det finns så mycket ni inte vet... det finns så många intressanta ämnen man kan ta upp, både seriösa och oseriösa, just hit me!
 
 
//EH
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0