Nya vanor...

 
Jag ska börja träna nästa månad.... jag trivs inte att gymma.... jag tar en promenad ibland.... Glöm alla bortförklaringar, bara kör igång, ibland hinner man inte, ibland orkar man inte och det är fullt förståligt men att träna ett par gånger i veckan har alla tid och ork till, det är helt enkelt upp till dig och vad du tar dig tid till. Gillar du inte att gymma? Köp redskap, det behöver inte vara stora träningsmaskiner, jag köpte hem lite redskap som inte kosta mer än några hundra lappar sammanlagt, en engångs summa och nu har jag alltid träningen tillgänglig, hemma dessutom, jag kan inte skylla på att det regnar och att jag inte orkar gå ut, eller att det kostar för mycket, perfekt! Så kör igång nu! Och lycka till <3
 
 
//EH
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0