Hej du har kommit till tre's automa................

Vi hittade det vi skulle köpa i present till tjejerna som fyller år i helgen. Hoppas dem blir nöjda ;) Sen blev lite nyttig mat på det innan vi var klara i stan. Jobbade en timme och nu är jag helt slut... Det va ju det där med att inte överanstränga sig när man inte är helt pigg...
Förresten! Måste berätta om min telefon... Idag gick det plötsligt inte att ringa, då kontaktar jag kundtjänst som då berättar att dem stängt av pga två obetalda räkningar... Jag måste då berätta att jag endast haft telefonen i knappt en månad och omöjligt kan ha TVÅ obetalda och att jag överhuvudtaget inte fått hem någon räkning att kunna betala! Hon jag pratade med kollade igenom uppgifterna och ger mig info om vad jag ska göra etc och det gick givetvis att lösa MEN pga deras misstag är jag nu "utan" mobil i tre dagar eftersom det tar så lång tid för dem att aktivera så jag kan ringa ut igen.... turen är kan man fortfarande ringa till mig så nu vet ni det alla som undrar varför jag inte svarar på sms/ringer upp osv. Det är tre som krånglar med mig och inte jag som undviker någon!



//EH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0