3 blekningar senare





Kika precis tillbaka på lite kort sedan tiden innan jag började bleka slingor i hopp om att återgå till min orginal hårfärg efter att ha färgat håret mörkt i 5 år. Nu är jag nästan klar med projektet men vilken tid det har tagit! Tänk er för innan ni ändrar hårfärg så drastiskt! Nu i efterhand kan jag vara klok och säga att man ska hålla sig till nyanserna närmast sin egen färg. Jag har gjort 3 blekningar nu på 2 år och under tiden försökt att göra hårinpackningar, använda värmeskydd och inte skada håret för mycket och ändå fast jag varit så försiktig står jag här nu med hälften så tjockt hår! Ni kan se på bilderna hur håret samtidigt som det stegvis blivit ljusare också stegvis blivit tunnare! Nej usch, blir nog inga mer slingor för mig nu, det får räcka! Mitt älskade hår... :(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0