Update



Det var längesen jag skrev något om vad jag gör och hur skolan går osv. så här kommer en liten update:
Skolan just nu känns som semester! I vanliga fall har vi ett väldigt bra schema med mycket sovmorgnar, håltimmar och slutar ganska tidigt varje dag men de sista veckorna efter lovet har slagit rekord! Vi har haft studiedagar och inställda lektioner om vartannat, och när vi väl har lektion har vi sett på film, gjort håruppsättningar och massa annat kul som inte borde få kallas för skola. Så idag när jag hade slutat 11.30 eftersom sista lektion va inställd begav jag mig hemåt och väl hemma somna jag i min säng, efter välbehövd vila begav jag mig sen mot Commerce (köpcentrum) för att gå några ärenden med mamma. Vi lämna tillbaka en vinterjacka jag köpt som jag inte förstod varför jag köpte... kollade runt på dop presenter till Julie och så köpte jag en bh, något jag inte unnar mig alltför ofta! Varför är man så dålig på att unna sig sådana saker som man faktiskt behöver lite oftare? Nästa sak jag ska ge mig själv är att fixa till mitt hår med lite slingor och jag ska försöka få min frisör att ha tid med mig någon gång mellan mina resor och innan nyår. På tal om resor,  det är en vecka kvar idag till nästa Halmstad resa, härligt! Jag har massa roligt inplanerat den närmsta tiden, som sagt så blir det Halmstad nästa vecka där det vankas dop och massa annat kul och när jag kommer tillbaka till Skövde ska min älskade Emilia komma hit och hälsa på, helgen efter det är det klassfest med High fashion tema! Och sen är det inte långt kvar till jul lovet, visst är det kul när man har massa saker att se fram emot! Jag måste nästan ha det annars går jag runt och är rastlös och allmänt uttråkad, men just nu är det så mycket att jag inte kan bestämma mig för vad jag längtar till mest! Så nu vet ni lite mer vad jag har haft för mig och vad jag har för planer framåt, ovanligt att jag skriver så ingående jag vet men även jag kan bli lite mer personlig ibland!

KRAM PÅ ER!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0