Let's begin


Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself



1- Ibland är jag "frisör" och klipper folk 
2- Min favorit färg i hemmet är vit
3- Jag brukar läsa böcker
4- Jag skriver dikter ibland
5- Jag är grym på att baka och laga mat 
6- Jag har inte ätit griskött på 8 år
7- Jag är näst äldst av 5 syskon 
8- Jag har skrivit sångtexter
9- Jag har hur mycket saker som helst i leopard mönster
10- Jag har tendenser till att vara pedant
11- Jag tycker om att tända ljus
12- Jag har nästan alltid en filt runt mig när jag sitter i soffan (annars tar jag kudden)
13- Jag måste lyssna på musik när jag gör mig iordning
14- Klackar måste va minst 8 cm för att jag ska använda dem  
15- Jag har bott i Skövde, Borlänge och Halmstad (min riktiga hemstad)












Kommentarer
Postat av: CECILETTE - CECILIA EWERLÖF

SV: Jorå, det är fint <3

2010-11-14 @ 15:33:22
URL: http://cecilette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0