Day 4 5 6 and 7



A habit you wish you didnt have: Coca cola, svordomar, sover för lite...


A picture of somewhere you’ve been to: Skövdes "Galgberget"
Ett perfekt ställe att ta en promenad eller springa vid.



A picture of someone/something that has the biggest impact on you:

Det är nog det svåraste att fånga på kort men det finaste man kan känna
och det är det som har störst inflytande av allt på mig, kärlek från
familjen vännerna och partner är det bästa som finns och utan dem/det
hade livet varit surt!


Favorite super hero and why: Super hero? Jag minns ju Batman, Stålmannen,
 Piff och Puff och alla dem andra figurerna sen man var liten men sedan dess
har jag faktiskt inte hållt mig uppdaterad på den fronten...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0