2 favourites


Jag måste tipsa om mina 2 favoriter som jag alltid har i smink väskan, det är en concealer och ett puder, båda från Make up store. Jag är supernöjd och kommer nog aldrig byta ut dem. Concealern går på 165 kr och pudret ligger på 230 om jag inte minns fel och dem håller hur länge som helst så dem är verkligen prisvärda!

EASY COVER RED Mycket lättarbetade neutraliserande concealers. Eazy Cover all Blue innehåller orangea pigment som effektivt tar bort blåa partier i ansiktet. Eazy Cover all Red innehåller gulgröna pigment som döljer rött. Denna typ av concealer är tunnare och krämigare i konsistensen, passar därför även en torrare hy.


nyckelingrediens

  • E-vitamin: (Tocopheryl Acetate) Binder och bibehåller fukt, skyddar huden och stimulerar cellproduktionen.



    NATURAL BEIGE  Ett tunt och fint puder som mattar ner huden utan att torka ut. Pudret är transparent. Jämnar till huden utan att se pudrig ut.

nyckelingrediens

  • Kiseldioxid: (Silica) Ger en mjuk och len känsla. Motverkar uttorkning, absorberar fett, nermattande.
  • Triclosan: Bakteriedödande, motverkar tillväxt av bakterier.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0