Det är ju bara en tygbit, ingen skada skedd





Såg att en tjej bloggat om att turbaner är inne, då kom jag att tänka på en sak. Hur kan det väcka så mycket uppmärksamhet och så många diskussioner för att en tjej använder slöja men om en annan tjej har turban för att det är modernt så bryr sig ingen fast det nästan är samma sak. Om man inte får arbete pga. att man använder sjal så ska man inte heller få ha turban/keps/hatt för att det är modernt! Rätt ska vara rätt! Jag kan fortsätta i hundra år om detta ämnet jag älskar att diskutera men jag tror ni förstår vad jag vill ha sagt!











Kommentarer
Postat av: Fanny

när kommer du till halmstad? <3

2010-05-08 @ 13:01:52
URL: http://attentiooonwhooore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0