Tini wini string bikini


Kommer ni ihåg klippdockorna man hade när man var liten? Jag älskade att byta om på dem men de lyckades alltid gå sönder eftersom dem var gjorda av papper. Det finns något som heter Fashion Studio på www.hm.com där du kan välja modell och sedan kläder, smycken och accessoarer. Jag skulle kunna sitta i timtal och styla precis som när jag var liten. Och eftersom sommaren snart är här så tyckte jag det passa bra att visa hur mina bikini utstyrslar blev. Har ni sett mitt tidigare inlägg Accessories does it? Isåfall så förstår ni nog vad jag menade nu när ni ser det här, bara bikinin plus 1 smycke, det räcker för att skapa en hel stil!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0