ojdå


Skulle somnat för flera timmar sedan men fastnade i att läsa massa olika bloggar, bland annat Anagina.blogg.se haha fett skön tjej, lite över flummig ibland men störtskön ändå! Så funderar jag på hur rolig min blogg e på en skala, not at all! Men skaffade den som sagt för att mina nära o kära ska kunna se vad jag har för mig sedan jag flyttade, men har ju funderat hundratals gånger på vad jag vill ha för inriktning men samtidigt tycker jag att det kan bli lite tråkigt att ha enbart en modeblogg eller enbart bokblogg etc etc. Jag skriver det som faller mig in för stunden, det får bli som det blir. Men jag kommer inte lämna ut saker om mig själv, skriva om mina känslor eller lämna ut mina vänner och familj, jag är väldigt privat av mig. Delar med mig gör jag enbart till dem som står mig nära. Aa så ni som väntar på skvaller...tyvärr jag får göra er besvikna men det blir inte roligare än såhär ;)

God natt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0