Imorgon...


Jag hittade inget som dög som present igår. Jag visste vad jag skulle köpa och har sett att det funnits tidigare men nu när jag ska ha det så är det slut. Vad annars! Jag kan inte skriva för mycket här eftersom hon läser min blogg, Hejhej Felicia! Värdelöst utbud säger jag bara, så nu får väl presentjakten fortsätta i Halmstad. Imorgon åker jag äntligen dit. Ser verkligen fram emot att träffa alla, jag har saknat er! Jag har precis packat klart och väskan är proppfull som vanligt, fråga mig inte hur jag lyckas varje gång men allt som packats ner är livsviktigt och måste med. Imorgon ska jag upp tidigt på möte och efter det ska jag på föreläsning sen hem och kontrollera att jag har allt med mig och sedan åker jag!


 

Ta hand om er!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0