Blivande moster :)


Först vill jag säga Grattis till min syster och Cristoffer som väntar bebis till augusti. En liten flicka som ska heta Julie. Jag kan knappt bärga mig, och kan knappt tänka mig hur längtansfulla ni måste vara! Det ska bli så kul att bli moster för första gången.

Läste http://zandiee.blogg.se/ och inlägget Babyboom, jag har också lagt märke till det. Det är verkligen babyboom, bara i min närhet är det flera par som ska ha barn till sensommaren. Min mammas kusin och min frisör och två grannar som exempel. Jag köpte en skvallertidning i veckan och där stod det även att ett flertal kändisar väntar barn. Och i aftonbladet stod det för några veckor sedan att antalet födda barn ökat detta året och det väntas öka dramatiskt till sommaren och hösten, änsålänge är det Stockholm som väntas få mest tillökning. Mycket pga. den kalla vintern som varit och att folk hållt sig inomhus....
Nästa gång ni går ut till stan eller affären, lägg märke till hur många ni ser med nyfödda bebisar och hur många det är som är gravida, ni kommer bli förvånade! 












Kommentarer
Postat av: den havande syrran

haha,tack tack! längtar efter min julie så det gör ont, men snart är skruttan här.

saknar dig sis <3

2010-05-13 @ 16:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0