Hemma igen...


Nu är jag tillbaka i Skövde.  Påväg hem stannade vi på ikea och man kan ju bara inte gå in där utan att handla någonting så det fick bli doftljus till balkongen och gissa om jag blev sugen på att handla mer, man får så många ideér när man går igenom butiken så nu vill jag göra om i mitt rum, får se om jag kan bestämma mig hur jag vill ha det och sen får det bli en vända till ikea igen =)
Nu ska jag vara hemma en vecka nästan, sen ska vi upp till släkten i Dalarna över midsommar och nästa vända till Halmstad blir i mitten av juli då kusinen fyller 25, då ska det firas!! Men nu ska jag hålla mig hemma under veckan iallafall för det har blivit mycket resande sista månaden, det tar på krafterna att leva i resväskan... Helgen har förresten varit supermysig, Lindas balkong har verkligen användts flitigt kan jag säga! Hoppas ni har haft en underbar helg, nu ska jag sova, i min egen säng !!!

Good night







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0