21/6 - 2010

Jag har spenderat hela dagen med min mamma, vi har shoppat, lagat mat och umgåtts. Jag köpte leggins och en mysig sommar morgonrock, jag har en svaghet för nattlinnen, morgonrockar och underkläder och nu när jag reser och sover borta så pass mycket så passar det bra att handla lite extra av de sakerna tycker jag, bara så man har lite att byta med eller hur!

 För tillfället laddar jag ner lite musik, jag tänkte slänga ihop en cd som man kan lyssna på när vi bilar upp till Dalarna på fredag, skivorna i bilen är lite smått uttjatade och radion ska vi inte tala om, dem spelar sönder alla nya bra låtar så nu ska jag vara dj i bilen. Gilla det eller håll för öronen ;)

Förresten är det någon som vet när Vampire diaries och True blood fortsätter att sändas??










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0