3/2-2010




Någon mer än jag som söker jobb på arbetsförmedlingen? Och någon mer än jag som tycker att det bara finns tråkiga jobb att söka? Jag såg nyss ett program som heter skavlan, det är en norsk programledare som har dit olika kända profiler som han intervjuar, i detta avsnittet hade dem Robert Gustavsson och ett par andra komiker där och även svensk näringslivs före detta VD var där och Rihanna. Jag har inte gillat henne så mycket förut men så har jag i och för sig inte sett någon intervju med henne tidigare, nu fick jag ett väldigt bra intryck av henne, så ung, bara 21 år men ändå så inspirerande, jag blir så avundsjuk på hennes livsstil, vilket liv hon lever, tänk att få arbeta med det du verkligen brinner för. Det är det jag vill göra! Få vakna varje dag och känna mig inspirerad att gå till jobbet och njuta av det så mycket att man längtar till nästa arbetsdag!


Har lagt märke till att det dykt in lite fler läsare, superkul! Tack!


Kommentarer
Postat av: felicia

Jag tycker du ska satsa på att bli stylist eller något liknande, eller jobba för någon mode tidning .:)

saknar dig / bebis & Syrran

2010-02-04 @ 12:58:05
URL: http://escapelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0