Buenanotte!



Middagen med tjejerna i Lördags va supermysig! Bowlingen var rolig men däremot var ingen av oss speciellt bra, man ska iallafall inte fixa lösnaglar och sen gå och bowla har jag märkt!
I restaurangen va dem jättegulliga, ballonger, tårta och sång till min ära, TACK!!!
Sen blev jag lite små sjuk igår, både jag och kusinen, så vi låg här hela dagen och tyckte synd om oss själva sedan unna vi oss Max mat på kvällen, hade ingen ork att laga mat precis.
Idag färga jag kusinens hår och imorgon ska jag klippa min syster och hennes kille,
tack för att ni vågar ställa upp hehe ;)
Har tagit massa bilder i veckan men kameran är lite konstig så jag vet inte än om det har blivit några foton för jag har glömt kamera sladden hemma...smart..hoppas hoppas hoppas att alla foton finns.

Jag har en önskan: att tågen inte är inställda eller alltför sena på torsdag när jag SKA hem!



 ٩(-̮̮̃-̃)۶ 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0