Kalas


Jag är väldigt trött idag! Självförvållat när man är uppe till 5 på morgonen iofs.
Jag vakna nästan en gång i timmen ända tills jag gick upp strax innan elva
 så någon riktig sömn blev det inte riktigt.
Men det blev ett par filmer under kvällen/nattens gång iallafall.
Imagining Argentina med Antonio Banderas (mycket bra film, jag rekommenderar)
och Bonnie and Clyde (klassiker!).

Och idag fira jag min födelsedag med familjen lite i förskott
eftersom jag kommer att vara bortrest när den riktiga dagen faller in.
Och eftersom vi skulle fira mig idag och behövde handla lite till middagen
så var det bara att hänga på mamma till affären trött som jag va,
om jag inte minns fel så slank det ner en energi dricka under dagen för att jag skulle
hänga med i tempot. 

Det blev riktigt lyckat, maten god, tårtan dekorerad rosa och trevligt sällskap.
Och tusen tack för de fina presenterna!





Tyvärr så vann jag inget på lotterna =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0