5/2-2010



Min mamma kom in och väckte mig imorse med ett glas nypressad apelsinjuice,
hon är snäll hon, min mor :)




Och vilket halsband ska jag ha idag då? Rensa? Neeej varför det, dem får ju plats!
Vad ska jag göra sen när det inte får plats fler, börja hänga på dörrhandtag och lite överallt?!
Haha det skulle se ut va! Tips någon? vart gör man av alla smycken utan att dem trasslar sig?




KÖP DEN HÄR!
Om du är lika oteknisk som mig så råder jag dig att köpa en USB card reader,
du sätter bara i minneskortet och kopplar den till datorn, så kan du öppna alla filer, bilder som låtar på en gång,
inga inställningar eller någonting, läser flera olika sorters minneskort.
249 kr. PRISVÄRT förr oss som inte förstår teknik!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0