27-02-10


Pizza, förfest och utgång.
Nyttigt värre igår, eller inte!
Det första jag hörde när vi kom ut va Michael Jackson, Black or white,
bättre start på kvällen kan det väl inte bli!
 Emelie likes that!
Dock helt slut när jag kom hem, stupa i säng..
Jag har verkligen gått i pension, man orkar inte med utekvällar och efterfester till 7
på morgonen som man gjorde för nått år sedan.
Nu gäspar jag redan på förfesten och kommer på mig själv att tänka hur skönt det hade varit att
 ligga hemma i soffan och se på tv, det är illa, hur ska det bli när jag blir 30-40 då?
Se på På spåret och sedan lägga sig klockan 9 en lördag...
 Nja kanske inte så illa men mina glansdagar är över iallafall.
Super trevligt att träffa folk och umgås men
det ger mig inget att gå ut längre.
Ring mig om ni vill ta en fika eller hyra film men utgång nej!
=)

Måste dock tillägas att jag hade trevligt igår!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0